Радимо ознайомитись з кращими досвідами роботи педагогів:

Дворнік Тетяна Анатоліївна, методист НМЦ відділу освіти.

Методична розробка. Система роботи з педагогами ДНЗ з правового виховання дошкільнят.

Затверджено протоколом № 3 засідання науково-методичної ради КОІПОПК від 25 березня 2014 року.

Автор досвіду вважає за потрібне популяризувати права дитини в поєднанні з вивченням правової пропедевтики. 

Досвід містить систему роботи з педагогами днз з вивчення основних положень і принципів Конвенції ООН про права дитини, перспективний план роботи з дітьми по ознайомленню з їхніми правами. Розкрито шляхи вирішення проблеми правового виховання дошкільнят в дитячому садку та вдома.

Методична розробка. Формування у дітей старшого дошкільного віку звичок, моделей поведінки, що відповідають потребам сталого розвитку.

Проблеми виховання гуманності, любові до людей і всього навколишнього, бережного та економного ставлення до природи  завжди були  актуальними  в  освітньо-виховній  роботі  з  дошкільниками.  В Україні стартувала освіта для сталого розвитку для дітей дошкільного віку – напрям освіти, що покликаний допомогти у розв’язанні цих проблем.

У методичній розробці висвітлено питання організації роботи з дітьми старшого дошкільного віку з формування звичок, моделей поведінки, що відповідають потребам сталого розвитку. Розробка містить орієнтовне планування додаткових занять  на рік (48 занять), яке може бути використано педагогами для відпрацювання та повторення дій з дітьми, моделей поведінки. Адресований педагогам, які впроваджують Міжнародний освітній проект «Освіта для сталого розвитку в дії» курс «Освіта для сталого розвитку для дошкільнят» та вихователям старших груп.

Макуха Валентина Іванівна, завідуюча ДНЗ № 1 "Журавлик".

Методичний посібник. Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку.

У методичному посібнику висвітлено питання організації роботи з патріотичного виховання дітей  дошкільного віку в умовах дошкільного закладу. Додатки містять: орієнтовний план роботи з патріотичного виховання в групах дітей старшого дошкільного віку;  рекомендації для педагогів, батьків; конспекти занять відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти; орієнтовний перелік творів художньої літератури. Адресовано педагогам дошкільних навчальних закладів та батькам.

Омельчук Катерина Федорівна, завідуюча ДНЗ № 10 "Ластівка".

Тема досвіду: Сучасні форми спілкування з родинами.

Сучасна дошкільна установа є першим інститутом для батьків, коли їх дитина вступає в етап суспільного дошкільного виховання. завдання педагогічного колективу є задоволення потреб батьків в забезпеченні їхніх дітей комфортними умовами, психологічним мікрокліматом, розвивальним середовищем... Актуальність досвіду визначається тим, що система роботи педагогів спрямована на розвиток кожної дитини як особистості, з урахуванням сімейного виховання. містяться рекомендації по використанню сучасних форм та методів роботи з батьками вихованців.

Пароход Людмила Михайлівна, вихователь-методист ДНЗ № 1 "Журавлик".

Методичні рекомендації. Організація роботи з дітьми старшого дошкільного віку за авторською програмою Л. Шелестової "Розвивальне читання".

У методичних рекомендаціях висвітлено питання організації роботи з дітьми за авторською методикою Л. Шелестової «Розвивальне читання».

         Містяться рекомендації педагогам та батькам по використанню посібника Л. Шелестової «Вчимося читати». Адресовано педагогам дошкільних навчальних закладів та батькам.

Дворнік Т. А., методист НМЦ, Максакова Л. В., вихователь-методист ДНЗ № 2 "Барвінок".

Методичний посібник. Організація роботи з художньо-мовленнєвої діяльності з дітьми старшого дошкільного віку.

У методичному посібнику висвітлено питання організації роботи з художньо-мовленнєвої діяльності з дітьми старшого дошкільного віку в повсякденному житті. Додатки містять методичні рекомендації, орієнтовний план роботи гуртка з художньої діяльності "Читайлики" відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти в Україні; консультації для педагогів та батьків; орієнтолвний перелік творів художньої літератури.

Максакова Людмила Василівна, вихователь-методист ДНЗ № 2 "Барвінок".

Тема досвіду: Створення мовленнєвого середовища у дошкільних навчальних закладах.

В досвіді розкрито шляхи, форми та методи роботи, що сприяють мовленнєвому розвитку дітей дошкільного віку. Автор досвіду доводить, що правильно створене мовленнєве середовище в закладі забезпечує повноцінний мовленнєвий, соціальний, пізанвальний та духовний розвиток підростаючої особистості. Дано рекомендації щодо створення мовленнєвого середовища в закладі, в групі.

Грицай Людмила Володимирівна, завідуюча ДНЗ № 6 "Дзвіночок"

Тема досвіду: Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з рідним краєм.

У методичному посібнику представлена система роботи по ознайомленню старших дошкільників з рідним краєм відповідно до положень Базового компонента дошкільної освіти в Україні та програми розвитку дітей старшого  дошкільного віку «Впевнений старт». Додатки містять художню літературу для читання дітям, дидактичні ігри, пізнавальний матеріал для дорослих та конспекти занять по ознайомленню дітей з рідним краєм. Адресовано педагогам дошкільних навчальних закладів та батькам.

Котова Світлана Вікторівна, вихователь-методист ДНЗ № 7 "Іскорка".

Тема досвіду: Методичне забезпечення спільної роботи дошкільного закладу з родинами.

Побудова стосунків з батьками за принципом гуманізації - головне завдання дошкільного закладу над яким працює ДНЗ № 7 "Іскорка". Досвід роботи включає в себе слідуючі складові:

  • організація педагогічного колективу по налагодженню партнерський стосунків між працівниками закладу та батьками вихованців;
  • активізація творчого потенціалу педагогічних кадрів з метою покращення педагогічно-псизологічної культури самих вихователів та батьків вихованців;
  • методичне керівництво та підбір дієвих форм співпраці педагогічного колективу з родинами.

В досвіді дано рекомендації по вдосконаленню роботи закладу з родинами.

Кравченко Надія Дмитрівна, вихователь-методист ДНЗ № 12 "Дюймовочка".

Тема досвіду: Діагностика творчих здібностей дошкільнят та створення умов їх розвитку.

Досвід роботи включає в себе такі компоненти:

  • організація педагогічного колективу щодо роботи з вивчення творчих здібностей дошкільнят;
  • активізація творчого потенціалу педагогів з метою пробудження і розпізнавання у дошкільнят природних здібностей;
  • керівництво з боку вихователя-методиста та підбір дієвих форм співпраці з родинами з розвитку творчості дітей.

В додатках - розкрито шляхи організації дитячої творчості.

Шкребтієнко Інна Вікторівна, музичний керівник ДНЗ № 10 "Ластівка".

Тема досвіду: Розвиток музично-ритмічних здібностей дітей старшого дошкільного віку.

Суть досвіду полягає в тому як розвинути музично-ритмічні здібності дітей старшого дошкільного віку в умовах дошкільного закладу.

Основні напрямки роботи музичного керівника:

-          всебічний розвиток дитини-дошкільника;

-          сприяння індивідуальному становленню особистості дитини під впливом цінностей музичного мистецтва;

-          формування елементарних основ музично-рухової  культури.

В досвіді розкрито шляхи формування та удосконалення музично-рухової діяльності старших дошкільнят. Висвітлено зміст та організацію роботи з дітьми з даного питання, описано форми та методи роботи з дітьми та батьками щодо музичного виховання дітей в дошкільному закладі.

Досвід роботи містить адаптовану програму роботи гуртка з хореографії "Грація" для дітей старшого дошкільного віку. 

Презентація досвіду.ppt.pps
Презентация Microsoft Power Point 6.0 MB
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наш телефон:

(04571)2-40-59

Наша адреса:

Київська область,

місто Васильків,

вул. Покровська (Луначарського), 15

науково-методичний центр відділу освіти

Васильківської міської ради

Погода
Погода у Василькові

вологість:

тиск:

вітер:

Відвідувачі сайту

счетчик посещений